fredag 13 juni 2008

Sommar

Skolavslutningen. Vi ettor,HP och IV samlades i skolans aula 9.30. Där sjöngs det, dansades och lästes tal av rektorerna. Sedan samlades varje klass med sina mentorer i sina klassrum, fast de hade inte så mycket att säga.. Det hade blivit någon ändring, betygen ska skickas hem istället så jag får dem inte förrens nästa vecka =S Tråkigt tycker jag, det är ju en stor del av avslutningen! Men men, i en del ämnen har vi haft betygssnack så vet redan vad jag fått. Men inte i spanska, bild, samhäll, historia och idrott.. Jaja, nu är det sommarlov iallafall!

Hejdå Tingvalla, för ett tag åtminstone!



Nu i sommar blir det en hel del kul(förhoppningsvis). I midsommar ska jag till Dalarna på släktträff, och veckan efter ska jag till Gotland! Älskar Gotland! Ska dit med mamma, en utav mina mostrar och sedan kommer även min bror och hans familj.

Vi har hyrt en stuga, och det är denna =)

Ska försöka få tag i något sommarjobb också, har sökt som telefonförsäljare och inom kommunen men nog inte fått något av dem.. Har mailat massa hotell här i stan för jag tycker den branschen verkar kul. Kanske behöver de hjälp med typ frukostservering eller städning.. Får väl hålla tummarna och se!´

Inga kommentarer: