tisdag 10 juni 2008

Mitt första blogginlägg!

Välkommen!
Den här är min nya blogg och den kommer framförallt handla om mat och hälsa. Jag hoppas att jag ska kunna inspirera människor till en bättre hälsa, utan bantning och annat strunt.
Jag är själv demivegetarian sedan 8 år tillbaka, dvs. jag äter fisk, skaldjur, mjölk & ägg. Jag trivs väldigt bra med det och skulle aldrig någonsin kunna stoppa kött i munnen igen. Det äcklar mig! Nej, naturligt ska det vara. Gärna ekologiskt.
Jag kommer även skriva en del om andra saker som händer i mitt liv. Till exempel om sommarlovet som snart kommer. Bara några dagar kvar nu =) Går ut första året på gymnasiet, samhällskunskapslinjen.
Mer om mig kan ni läsa i min profil.

Hoppas att ni fortsätter läsa!

1 kommentar:

M. sa...

ser att vi är ganska lika på allade sätt och vis :P trevlig blogg:)